آیین نامه ثبت نام دوره های آنلاین ارشد و دکتری | موسسه ماهان

** مقررات عمومی**

 

نکته: لطفا تمامی مفاد آیین نامه را به دقت مطالعه فرمایید.

1- هرساعت آموزشی 50 دقیقه است.

2- کلیه کلاس ها در روز و ساعت اعلام شده از طرف موسسه برگزار می گردد و در صورت هر گونه تغییر احتمالی موسسه داوطلبان را مطلع می سازد.

 تذکر: درصورت نیاز به تشکیل کلاس های فوق العاده یا جبرانی  موسسه در تعیین روز و ساعت آن بر اساس شرایط اسناد کاملا مختار خواهد بود.

3- دانشپذیران جهت برخورداری از مزایای کلاس های آنلاین اعم از برگزاری آزمونک ها و دریافت کارنامه مجازی و جلسات پرسش و پاسخ ملزم به مشارکت به موقع در کلاسها در زمان تعیین شده از سوی موسسه هستند.

4- برای شرکت در کلاسها داشتن اینترنت پرسرعت ضروری است و مواجه شدن دانشپذیر با هرگونه مشکل در این رابطه به عهده خود دانشپذیر می باشد.

5- موسسه مختار است در صورت نیاز استاد اعلام شده در زمان ثبت نام را جایگزین نماید و در این صورت امکان انصراف وجود ندارد.

6- تسویه حساب مالی (پرداخت وجه نقد یا چک طبق شرایط مصوب موسسه) و تکمیل مدارک دانشپذیر قبل از شروع کلاس در هر رشته می بایست به طور کامل انجام شود. در غیر اینصورت موسسه  اقدامات لازم جهت منع مشارکت دانشپذیر در کلاس را انجام می دهد.

7- بدیهی است در صورت پذیرفته شدن داوطلب در آزمون ورودی دانشگاه ها نام وی از طرف موسسه رسما اعلام خواهد گردید.

8- تشکیل حتی یک جلسه از یک درس در هر رشته به منزله شروع دوره در آن رشته می باشد.

9- شروع هر ترم بر اساس ضرورت های ممکن است حداکثر تا یک هفته به تاخیر افتد.

10- تکمیل فرم ثبت نام و عقد قرارداد به منزله آگاهی از تمام شرایط آیین نامه بوده و دانشپذیر ملزم به عمل به تمام مفاد آن می باشد.

 

 شرایط درخواست تغییر در ثبت نام و انصراف

 1- انتقال دروس به ترم بعد حداکثر تا هشت روز پس از شروع کلاس امکانپذیر است. بدیهی است حداکثر 2 هفته قبل از شروع ترم آینده دانشپذیر ملزم به انجام ثبت نام مجدد می باشد. لازم به ذکر است ثبت نام در ترم جدید با شرایط جدید اعلام شده از طرف موسسه صورت می پذیرد.

 2- انصراف از دروس به هر دلیلی برای تمامی ثبت نام کنندگان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و شهریه پرداختی  مسترد نمی گردد.

 3- انصراف از دروس انتقالی داده شده به ترم بعد به هر دلیل اعم از تغییر استاد و تغییر ساعت از طرف موسسه پذیرفته نخواهد شد.

 4- داوطلب می بایست هر گونه درخواست (اعم از تغییر- جابجایی گروه- انصراف و ...) خود را به صورت مکتوب به متصدی پشتیبانی خدمات دانشپذیریی تحویل داده و رسید آن را اخذ نماید.

 تذکر: داوطلب می بایست صرفا در تاریخ اعلام شده در سایت موسسه جهت ثبت نام اقدام نماید

 

اینجانب .......... با مطالعه کامل آیین نامه ثبت نام دوره های آنلاین مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد/ کارشناسی ارشد به دکتری موسسه ماهان و درک کلیه بند های آن به ویژه شرایط تغییر دروس و انصراف تقاضای ثبت نام دارم و متعهد به رعایت مقررات موسسه می باشم.

 

 

 

 



مطالب مرتبط
آیین نامه ثبت نام دوره های آنلاین ارشد و دکتری | موسسه ماهان
اهداف و برنامه های امور دانشجویی | موسسه ماهان
معرفی امور دانشجویی | موسسه ماهان
برچسب ها امور دانشجوییمقررات عمومیموسسه ماهان
نظر کاربران
نظر شما

نام : *
 

ایمیل : *
   

شماره همراه : *
 

متن پیام : *
 



کد بالا را در کادر وارد نمایید :